Electronics Puzzle Lab
Electronics Puzzle Lab’ın akıl yoran devreleriyle içinizdeki mühendisi serbest bırakın! Bu eğlenceli ve eğitici 3D bulmaca oyununda göreviniz, devre kartlarını incelemek ve LED ışıklara güç sağlamak için değişiklikler yapmaktır. Tezgahınıza oturun, akımın yolunu izleyerek kablolar kesin, düğmelere basın ve daha fazlasını yapın. Basit bulmacalarla başlayıp mantık ve elektronik bilginizin sınırlarını sınayacak ileri düzey zorluklara doğru ilerleyin. Yine de fazla endişelenmeyin. Yeni bileşenler, kademeli olarak tanıtılıyor ve kavramlar, elektronik bilgisi olmayanların bile çözebileceği kadar basitleştirilmiş şekilde sunuluyor. Tamamladığınız aşamaları istediğiniz zaman yeniden oynayın ve yenilerini tekrar tekrar deneyin!