Dubstep Müzikleri
Sert rock müziği seven savaşçı "Bro'ları", bu 'Dubstep Müzikleri' ile bir elektronik maceraya çıkarın. Rökheim boyunca ilerlerken, ortam ve yoğunluk seçenekleri mevcut olan bateri ve bas gitar ritimleriyle sentezleyin.