Drunken Fist
Beat ‘em up aksiyonu ile sarhoş fiziği mükemmel bir zamanda buluşuyor! Sokak kavgaları hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı. Drunken Fist, kendini hiç mi hiç ciddiye almayan fizik temelli bir dövüş oyunu. 7 mücadeleci seviye boyunca yemek arayan ve içki toplayan sarhoş adam rolüne bürünüyoruz. Yolda karşımıza hepsinin kendine özgü dövüş stili olan sporcular, hippiler, serseriler ve çeşit çeşit başka düşmanlar çıkıyor. Sarhoş kavgasını 3B fizikle mükemmel bir şekilde simüle eden bu oyun sizi geçmişe götürüyor ve aniden düşüp saçma sapan davranmaya başlıyorsunuz. Acaba kafayı bulmuş kahramanımız evine dönebilecek mi?