Drome van Slange - Bundle
2 zıt dünyanın çatışması! Bir paketten oluşan bu süper kombinasyon, sizi bir yandan ruhani, mistik aleme götürüyor, diğer yandan sizi şiddetli, kanlı bir ölüm ve hayatta kalma oyununa sürüklüyor ve tatmin edici derecede tamamlayıcı bir oyun ikilisi oluşturuyor. Bu Paket, Booom-Slang!'ın Tam Oyunlarını içerir. ve Tyd wag vir Niemand.