Drive On Moscow
Drive on Moscow: War in the Snow, Battle of the Bulge'ın ödüllü yapımcılarından bir strateji oyunu, seni İkinci Dünya Savaşı'nın en önemli muharebesinde idareyi almaya çağırıyor! Sovyetler olarak anayurdu koru, ya da Mihver Güçleri olarak Sovyet başkentini ele geçirmek için cesur bir atılım yap. Bir kumandan olarak, detaylı savaş haritasında birliklerini yönlendir, bölgeleri ele geçir ve stratejiler planla. Zaferi elde etmek için rakibini, uzun mesafeleri ve sert hava koşullarını yenmelisin. Tepki tabanlı sıralı sistem sayesinde, ayrı ayrı sektörleri aktifleştireceksin: akıllıca seç, zaman çok önemli ve savaşı kazanmak için doğru zamanlama yapmak hayati.