DRAGON BALL: Sparking! ZERO - Super Limit-Breaking NEO
Super Limit-Breaking NEO, DRAGON BALL: Sparking! ZERO'yla buluştu! Yeni Oynanabilir Karakterler, yeni Kişiselleştirmeler, yeni Aşamalar ve Solo Mod geliyor! Limitleri zorlayan süper dövüşleri deneyimle! OYNANABİLİR KARAKTERLER Super 17, Bardock, Super Saiyan, Champa ve Vegeta (GT) gibi, Budokai Tenkaichi serisinde ilk kez boy gösterenler de dâhil olmak üzere, 30 civarı karakter geliyor! KİŞİSELLEŞTİRME Kostümler ve Süper Saldırılar gibi 20 Kişiselleştirme eşyası geliyor. Simgeleşmiş sahneleri yeniden canlandır veya en sevdiğin ulti tekniklerini kuşanarak daha da heyecanlı Dragon Ball dövüşlerinin tadını çıkar! AŞAMALAR Seride bir antrenman ve dövüş yeri olarak hizmet vermiş Kami's Lookout ve Bardock'un Frieza'nın güçleriyle çarpıştığı S Planet Vegeta gibi dört yeni aşama eklendi. SOLO MOD En sevdiğin karakterleri daha müthiş Süper Savaşçılara dönüştürmene olanak tanıyan yeni bir mod eklendi. Haritadan bir varış noktası seç, her bir konumdaki dövüşler ve olaylarla deneyim puanları ve Savaş Sanatları olarak bilinen özel beceriler kazanacaksın. Bunları kullanarak kendine ait, kişiselleştirilmiş bir Süper Savaşçı geliştirebilirsin. Eğittiğin savaşçılar hem Oyuncu Maçlarında hem de çevrimdışı dövüşlerde kullanılabilir. Gücün arttıkça daha da büyüyen bir aurayla yıkıcı kudretini sergile! *Bu ürün bazı paketlere dâhil edilmiştir. Lütfen aynı içeriği iki kez almamaya dikkat et.