DRAGON BALL: Sparking! ZERO
DRAGON BALL: Sparking! ZERO, Budokai Tenkaichi serisinin efsanevi oynanışını alıp bambaşka seviyelere çıkarıyor. Bir super warrior'a dönüş ve Dragon Ball savaşlarının dünyayı sarsan, sınırları aşan gücünü deneyimle! GELMİŞ GEÇMİŞ EN BÜYÜK KADRO Dragon Ball Z, Dragon Ball Super, Dragon Ball GT ve belirli Dragon Ball filmlerindeki 180'den fazla dövüşçünün gücünü temel oyunda açığa çıkar! Her karakterin kendine özgü yetenekleri, dönüşümleri ve teknikleri vardır. Dragon Ball'da şimdiye kadar görülmüş en güçlü savaşçılar arasındaki en yıkıcı güç senin olsun! NEFES KESİCİ 3D DÖVÜŞLER Anime ve video oyun serilerine sadık kalan ve ışın çarpışmaları, hücum saldırıları, gözle görülemeyecek kadar hızlı hareketler ve gezegeni paramparça eden ulti saldırıları gibi özgün savaş hareketlerine sahip, nefes kesici görsellerle oluşturulmuş, kalp atışlarını hızlandıracak hızlı 3D savaşlar. RAKİPLERİN SENİ GÜÇLENDİRECEK Kendini sınamak için diğer oyunculara çevrimiçi meydan oku ya da arkadaşlarınla yeteneklerini çevrimdışı geliştir! Çeşitli turnuva modları ve kazanma yöntemleri ile şampiyon olmaya doğru emin adımlarla yürü! YENİ BİR YOL AÇ Çok sevilen asıl hikayeden aksiyon dolu savaşlarda mücadele et ya da favori Z Dövüşçülerin için yeni karşılaşmaları ve daha fazlasını keşfedip aç. Serinin en sevdiğin anlarını sekiz karakterin perspektifinden ara sahnelerle yeniden deneyimle! YAP, OYNA, PAYLAŞ Dragon Ball hikayesinde en beğendiğin savaşları tekrar yap ya da favori karakterlerinle hayalindeki karşılaşmayı hazırla! Eserlerini diğer Dragon Ball tutkunlarıyla da paylaş ve dünyanın dört bir yanından hayal gücüyle ortaya koyulan savaşları deneyimle.