EA Play
İblislerin Thedas topraklarına girmesini ancak sen önleyebilirsin. Dehşet verici bir olay Thedas topraklarını karıştırdı. Göklerde süzülen ejderhalar, bir zamanların huzurlu krallığına terör kusuyor. Büyücüler, baskıcı Tapınak Şövalyelerine karşı topyekün savaş veriyor. Uluslar karşı karşıya geliyor. Bu kaostan sorumlu ajanları yakalayıp düzeni yeniden sağlamak, Inquisition'ın lideri olarak sana ve efsanevi kahramanlarına düşüyor. Gerçeğin peşindeki bu harekat sırasında bazı ittifaklar kurulurken bazıları bozulacak. BioWare’in en son aksiyon macerasında geniş ve değiştirilebilir bir ortamda geçen benzersiz bir hikaye var. Gizli mağaraları keşfet, devasa yaratıkları yen ve çevredeki dünyayı kendi oyun tarzına göre şekillendir. Keşfet, önderlik et ve savaş: alacağın zorlu kararlar deneyimleyeceğin şeyleri belirleyecek; tek bir karar bile karşılaşacaklarını değiştirecek.