Oyun çıktığında Void DOOM Slayer Görünümü'nü elde etmek için hemen ön sipariş ver. CEHENNEM’E KARŞI VERİLEN ORTA ÇAĞ SAVAŞINDA SLAYER OL DOOM: The Dark Ages, eleştirmenlerden tam not alan DOOM (2016) ve DOOM Eternal’ın öncesini, destansı sinematik hikâyesiyle DOOM Slayer’ın efsanesine yaraşır şekilde anlatır. Modern DOOM serisinin üçüncü yapımında oyuncular DOOM Slayer olarak oynayacak ve daha önce görülmemiş, karanlık ve kötücül bir orta çağ savaşında Cehennem’e karşı mücadele edecek. DOOM: The Dark Ages, benzersiz DOOM serisinin hararetli çatışmalarını ve üst düzey görsellerini oyuncularla buluşturan, en son idTech motoru ile geliştirilen, karanlık ve fantastik bir atmosferde geçen, bilim kurgu türünde tek oyunculu bir deneyim. KAFA KAFAYA ÇARPIŞ Tanrıların ve kralların süper silahı olarak düşmanlarını paramparça ederken Süper Pompalı gibi çok sevilen yıkıcı silahları kullanmanın yanı sıra çok kullanışlı Testereli Kalkan da dâhil olmak üzere kemikleri parçalayan, çeşitli yeni silahları kuşan. Oyuncular, DOOM’un meşhur, vahşi çatışmalarında iblislerle dolu savaş alanlarında yer alıp kafa kafaya çarpışacaklar. Yeni vahşi Meka Ejderha’yla uçuşa geç, devasa Atlan robotuyla dik durup kimseye boyun eğme ve gelişmiş, görkemli infaz sistemiyle iblisleri parçalarına ayır. Bu kıyamet getiren aletleri kullanmaya bir tek Slayer’ın gücü yeter. CEHENNEM’E HÜKMET Tanrıların ve kralların süper silahı olmakla yükümlü DOOM Slayer, önderleri onu yok etmek ve korkulan tek kişi olmak için çabalarken iblis ordularını savuşturuyor. Slayer, Cehennem’in tamamına kafa tutarken ve savaşın seyrini değiştirirken bir efsanenin doğuşuna tanıklık et. BİLİNMEYEN EVRENLERİ KEŞFET Slayer, Cehennem’in ordularını ezip geçmek için savaşı daha önce görülmemiş evrenlere taşımalı. Harabe olmuş kalelerin, destansı savaş alanlarının, karanlık ormanların, kadim cehennemlerin ve nice dünyaların gölgelerinde gizem, meydan okumalar ve ödüller saklanıyor. Acımasız ve güçlü Testereli Kalkan’ı kuşanarak id Software’in şimdiye kadarki en büyük ve engin seviyelerinde tehlikenin ve gizemlerin karanlık dünyasını yıkıp geç.