Docked
Docked Hakkında Yıkıcı bir kasırganın ardından Port Wake'i yeniden inşa et. Sözleşmeleri tamamla, yeni makinelerin kilidini aç ve altyapını genişlet. İki Şekilde Oynanabilir: Hikâye - Docked gerçekçi bir liman operasyonları simülasyonudur. Gemiden sahile vinçleri, lastik tekerlekli köprülü vinçleri, terminal traktörlerini, konteyner vincini ve konteyner transfer arabasını kullan, her birinin gerçeğe uygun kullanımı, boyutları ve fiziği var. Serbest Oyun Modu - Görev kısıtlamaları olmadan yeni bir modu keşfet ve gemi ve trenleri boşalt. Güçlü Makineleri Çalıştırın Devasa gemiden sahile vinçlerden sağlam, ağır hizmet tipi traktörlere kadar, sözleşmelerinizi yerine getirmek için özel olarak tasarlanmış güçlü bir makine filosunun kontrolünü elinize alın. Ham maddeleri yeniden konumlandırmak ve kamyonetlerdeki ağırlık dağılımını optimize etmek için halatları dikkatlice sıkın. Hassas kargoyu, hata payının çok az olduğu dar alanlarda ustalıkla taşıyın. Gerçekçi boyut, ölçek ve hassas kullanım ön planda tutularak oluşturulan bu deneyimle, bir rıhtımda çalışmanın ne demek olduğunu ilk elden anlayın. "Port Wake" Sizi Çağırıyor Araç hassasiyeti, yeniden inşa çabalarınız için hayati önem taşır. Kaynaklarınızı artırmak için yeni sözleşmeler imzalayın, ardından taahhütlerinizi yerine getirmek için yüksek öncelikli kargo sevkiyatlarını tamamlayın. Aşınma ve yıpranma ekipmanınızı yavaşlatmaya başladığında, operasyonların devam etmesi için onarımlar yapın. Docked'da her görev, günlük hayatınızdaki bulmacanın kritik bir parçasıdır. Serbest Oyun Modu Hikâye sınırları olmadan yük planı tabletinden sözleşmeler seç, konteyner gemilerini yükle ve boşalt, gemi, tersane ve demiryolu arasında yük taşı, hava durumunu ve saati değiştir.