Docked - Premium Terminal Tractor Pack
Premium Terminal Traktörü; modernize edilmiş tasarımı, şık desenli benzersiz çok renkli kaplaması ve özel binme/inme animasyonlarıyla geliyor. Bu gelişmiş ağır iş makinesi dikkat çekmek için yapıldı. Güçlendirilmiş dizel motoru (7,15L, 230 bg), daha akıcı ve daha güçlü bir iş akışı için daha hızlı ivmelenme ve geliştirilmiş frenleme sağlar.