Docked - Deep Waters
Uluslararası liman olmanın eşiğinde olan Port Wake'te büyük bir gemi kazası liman operasyonlarını sekteye uğratıyor. Deep Waters DLC'siyle kabiliyetlerini geliştir; yeni zorlukların üstesinden gelmek için mıknatıslı MHC Vinç, Konteyner İstifleyici, Gemiden Karaya Vinç, RMG Vinç ve İstif Taşıyıcı kullan. 12 yeni iş, 1 görev al ve işletmeni büyütmek için altyapını geliştir.