Docked - Contraband
Port Wake'in uluslarası liman statüsüne erişmesine çok az kalmışken bir kaçakçılık skandalı her şeyi tehdit ediyor. Son DLC'de yeni Forklift'i ustaca kullanarak, kargoları X-ray tarayıcı cihazıyla inceleyerek ve kaçak malları limandan ayrılmadan tespit ederek limanın itibarını geri kazan. 12 yeni iş ve 1 hikâye göreviyle Port Wake dünyanın en işlek limanları arasına katılmaya hazır.