DOA5LR Kostüm Kataloğu LR30
Aşağıdaki Dead or Alive 5 Last Round içeriğini kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir. Aşağıdaki içerik dahildir: Gust Karması kostümleri *Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.