DOA5LR Gust Karması Kostüm Seti
Bu set DOA5LR için tüm Gust Karması kostümlerini içermektedir. Şu karakterler için kostümler dahildir: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, La Mariposa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu ve Honoka *Bu kostümleri kullanmadan önce en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *Bu kostümleri kullanmadan önce karakterleri satın almış olman gerekiyor.