Tek bir harika dijital mağaza paketiyle iki benzersiz bulmaca deneyimine hazır olun! Zarif bir Japon forkliftiyle mantık bulmacalarını çözdüğünüz Ghibli esintili eğlenceli bir macera olan Do You even Forklift?'te fizik tabanlı sürüş becerilerinizi konuşturun. Ardından, eve gitmeden önce mağazayı titizlikle temizleyip kapatmanız gereken gerilim dolu bir roguelike yürüme simülatörü olan Before Exit: Supermarket'te iş başı yapın. Bu paketi bugün kapın ve istediğiniz an neşeli araç kaosu ile atmosferik iş yeri gizemleri arasında sorunsuzca geçiş yapın.