Digimon Survive Month 1 Bonus Pack
Month 1 Edition Bonus Pack şunları içerir: - Eğitilebilir birim, Ekstra Canavar: Guilmon Guilmon Ücretsiz Canavardır, evrimleştirme için gereken Evrim öğeleri, keşif veya savaş yoluyla bulunur. Ücretsiz Canavarların evrimleştirmeden sonra, eski hallerine geri dönüştürülemeyeceğini unutma. - HP Destek Ekipmanı Bunu bir canavara takmak şu etkileri sağlar: Her tur HP yenilenmesi ve Savaş Desteği.