Digimon Survive Extra Monster: Guilmon
Eğitilebilir birim, Ekstra Canavar: Guilmon'u içerir. Guilmon Ücretsiz Canavardır, evrimleştirme için gereken Evrim öğeleri, keşif veya savaş yoluyla bulunur. Ücretsiz Canavarların evrimleştirmeden sonra, eski hallerine geri dönüştürülemeyeceğini unutma. *Guilmon, Growlmon (Champion) -> WarGrowlmon (Ultimate) -> Gallantmon (Mega) şeklinde evrimleştirilebilir.