Diamond Painting ASMR: Complete Edition
Rahatla, sayıları takip et ve kendi hızında boya! Tek boynuzlu atlar, kalpler, pastalar ve diğer harika görsellerle dolu eşsiz tuvallere dal. Her elmas yerini bulduğunda çıkan tatmin edici “klik” sesiyle canlı renklerin hayat bulmasına tanık ol! Geçmişten bir dinozoru geri getir ya da 3D bir elmas şatosu çiz – hayal ettiğin her şeyi elmaslarla boyayabilirsin! Özellikler: – Sayılara göre boya ve 900’den fazla resmi tamamla! – Güzel 3D resimler oluştur – Farklı tuval boyutları arasından seç – Harika elmas sanatı yap – Rahatlatıcı ASMR dinle Her yerleştirdiğin elmasla başyapıtının nasıl parladığını izle!