Desperados III Season Pass
Büyüyen Desperados III dünyasına tek bir muhteşem paket fiyatına erişin. Season Pass şunları sunar: Ana oyundaki olaylardan sonrasını anlatan yeni bir maceranın hikayesini sunan 3 yeni görev. Tüm öğeler Desperados III çıktıktan sonra, 3 DLC paketi ile birlikte piyasaya sürülecektir.