Akbabalar için Para Bölüm 3: Bir Kez Daha, Hissederek
"Akbabalar için Para"nın üçüncü ve son bölümünde yolculuk hayranların sevdiği bir konumda sona eriyor. Kurnazlık ve hilekarlık ile büyük bir kalenin duvarlarını aşın, Hector'un çılgın görkeme sahip planını gerçekleştirin ve Rosie'nin sözünü tutmaya niyetinin mi yoksa hâlâ gizli bir kozunun mu olduğunu öğrenin.