Dentist Bling: Mad Scientist
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Çılgın bilim insanının koltuğu - Siyah diş - Yeşil diş - Siyah-yeşil diş - Yeşil gözlü elmaslar Çürümüş dişleri çekip yerlerine çılgın yenilerini tak. Özel BLING elmas tedavini unutma!