Dentist Bling
Çürükten plak birikimine kadar farklı diş sorunları yaşayan hastaları tedavi et ve uzman bakımın altında gülüşlerinin nasıl değiştiğini izle! Zaman baskısı altında tedaviler uygula ve müşterilerinin konforunu unutma. Dişleri çok uzun süre delersen müşteri hizmetinden memnun kalmaz! Çürümüş dişleri çekip yerlerine ışıl ışıl yenilerini tak. Şekillerini dişlere dönüştür ya da tel tak. Evet doktor, senin salonunda hastalar telleri ÇOK SEVİYOR! Özel BLING elmas tedavini de unutma. Sonuçta burası gösterişli bir diş salonu! Özellikler: - birçok farklı diş prosedürü uygula - müşterilerin dişlerini pırıl pırıl elmaslarla süsle ya da renklerini değiştirecek bir kaplama uygula - zaman baskısı altında çalış ve işini elinden gelenin en iyisiyle yap! - kliniğinin görünümünü yükselterek daha sıcak bir hale getir - müşterilerinin diş tedavisi sırasında daha uzun süre dayanabilmesi için yükseltmeler satın al - dişler, BLING ve koltuklar için çeşitli komik görünümlerin kilidini aç ve kullan Ne yaparsan yap, BLING, onları gülümset!