Demon's Crystals
"Demon's Crystals, dünyada barışı hâkim kılmak için Urikan canavarlarını sayısız tehlikeler arasında yönlendirdiğiniz çok heyecanlı bir ikiz çubuk nişancı oyunudur. Çeşitli silahlar ve güç kaynakları devasa düşman ordularını yenmenize yardım edecektir. Urikanlar besin piramidinin daima tepesinde olmuşlardır, fakat bir gün üç gizemli varlık gelmiş ve huzurlu dünya sakinlerinin saldırgan ve zararlı hale gelmesine sebep olmuştur. - Arcade, 1-4 oyuncu Üç dünyayı da tamamlayıp tepedeki patronları yenme amacıyla 4 kişiye kadar oynanabilen kooperatif oynayış modudur. Karakterler dayanıklılık ve güçlerini etkileyen bir seviye sistemine sahiptir. -Hayatta kalma, 1 oyuncu Mümkün olduğunca hayatta kalmaya çalışmalısınız. Online sıralama sayesinde dünyanın her yerinden oyunculara karşı yarışabilirsiniz. - 6 yerel çok oyunculu oyun modu, 2 ila 4 oyuncu: Hayatta Kalma, Ölüm Müsabakası, Vs, Kristal Saldırı, Büyük Kristali Ele Geçir ve Düşmanları Öldür"