Demonic Bundle
İblisler yalnızca hayal ürünü varlıklar mıdır yoksa aslında aramızda mı yaşıyorlar? Sarah Pennington'la fantastik dünyaları keşfe çık, Pamela Cavendhisl'le İskoçya'yı turla ve Hector Cole'un yanında gizemli müzede incelemelerde bulun. Bu şeytani paket ile huzursuzluk yaratmaya çalışan kötülükleri ortaya çıkar. Paketin içinde bulunanlar: Demon Hunter: Ascendance Müzedeki büyük gizemi açığa çıkar! The Secret Order: Return to the Buried Kingdom Gömülü krallıkta yaşayanların hayatını kurtar! Endless Fables: Dark Moor Tüyler ürperten bir İskoç efsanesiyle yüzleş!