Demon Hunter Bundle
Kendi olağanüstü geçmişinizle yüzleşin! Antik Mısır tanrılarıyla tanış! Gizli nesnelerin en büyük kaşifi ol! Bu paket şunları içerir: - Demon Hunter: Revelation Demon Huntress'ın kurbanın kızını çok geç olmadan bulması gerekecek. Yaratığı başka bir boyuttan takip etmeye ve kendi geçmişinin karanlık sırlarını araştırmaya cesaret edecek mi? Büyü ve doğaüstü atmosferin içine dalın! - Demon Hunter: Riddles of Light Dawn Ashmoore, eski Mısır'ın karanlık gizemlerini ortaya çıkarmak üzere. Eski tanrılar dünyamıza adım atıyor. Tarihi eserleri topla ve kazı alanlarını ara! Sıradaki yenilmez İblis Avcısı sen ol!