Dehşet Uyumluluk
"Dehşet Kostümleri" için katalog bilgisi. Düşmanlarının giydiği herhangi bir "Dehşet Kostümü"nü görmeni sağlar.*Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka herhangi bir oyunla çalışmaz.*Bu indirme ile kostümleri sadece görüntülyebilir, onlardan faydalanamazsınız.