Deadliest Catch: The Game
Hey, sen! Evet sen! Tüm hayatın boyunca kara adamı mı olmak istiyorsun? Ya da belki servet sahibi olmayı, tehlikeli denizlere açılıp kral yengeç avcılığının sırlarını öğrenmeyi isiyorsundur? Tehlikelerden, fırtınalardan ya da yengeç kıskaçlarından korkmuyor musun? Yeterince cesursan benimle Dutch Harbor'a gel! Yılda birkaç gün boyunca deneyimli yengeç avcıları ile acemiler bir olur, kötü hava şartlarında sağlıklarını ve hayatlarını riske atarlar. Amaçları servet kazanıp en iyi yengeç avcısı olarak nam salmaktır. Artık sen de onlardan biri olabilirsin! Deadliest Catch: The Game oyununda tahmin edebileceğinden çok daha fazla yengeç yakalamak için tehlikeli deniz seferlerinde mücadele edeceksin. Basit bir görev değil bu: Zamana, balıkçılık kotasına, yengeç göçlerine ve de en önemlisi denize karşı verilecek bir mücadele. Alaska sularında seni böyle bir kader bekliyor! Senin geminin, denizin sonsuzluğunda servet aramak için her sonbaharda Dutch Harbor'dan yola çıkan diğer gemilerden bir farkı yok. Gemini meltemden fırtınaya kadar her hava şartında idare edeceksin. Ne kadar korkutucu görünürse görünsün hiçbir fırtına seni korkutamaz. Çalkantılı deniz, ıslanmış gemi güvertesi, dalgalar üzerinde salınan gemi... Ve hepsinin üstesinden gelecek olan sen! Sadece bu balıkçı gemisi değil, aynı zamanda güverte ekipmanları da emrine amade: Vinç, manyetik vinç ve halat sarma sistemi. Adım adım sana bunları nasıl kullanacağını öğreteceğiz. Kimse elinde dümenle ya da yengeçle doğmaz. Lakin gemini hem kaptan hem de balıkçı olarak tek başına idare edeceksin. Tüm cihazları birincil bakış açısı ile kontrol edecek ve geminde olan her şeyi en iyi açıdan görebileceksin. Ayrıca sahip olacağın gerçek yengeç kafesleri ile Bering Denizi'nin enginliğinde tüm yengeçleri yakalama imkânın olacak. Alaska kanunlarına uyman gerektiğini unutma. Her yengeç yakalanıp satılamaz! Gerçekçi 3B modeller, güzel ve pahalı bir erkek mi, korunan bir dişi mi yoksa bir yavru mu yakaladığını tahlil etmende sana yardımcı olacaktır. Yengeçlerin nerelerde bulunabileceğini tahmin etmek için suyu ve deniz yatağını analiz et. Tek rakibin doğa değil! Yeteneklerini bilgisayara ve diğer oyunculara karşı konuştur! En iyi yengeç avcısı unvanına meydan okumaları için arkadaşlarını davet et. Güvertede kafeslerini hazırla, geminin kontrollerini eline al ve denizin altından servet çıkarmakta hanginizin daha hızlı ve daha etkili olduğunu keşfet!