Dead Island Retro Revenge
16-bit retro katliam yapma zamanı! Kedisini kurtarmaya kararlı olan Max; zombi istilasına uğramış Kaliforniya’da kendisine yaşayan ölü sürülerinin, yozlaşmış asker gruplarının ve eski mahkûmların arasından kanlı bir yol açmak zorundadır. Her zaman olduğuna inandığın inanılmaz 16-bit iki boyutlu oyun kahramanı olmak için mücadele verirken inanılmaz kombolar yap, güçlendirmeleri topla ve rakiplerine çılgın büyü saldırıları gönder!