Dead Cells: The Fatal Seed Bundle
Bu paket şimdiye kadar çıkmış üç DLC'mizi içerir: - Devin Yükselişi - Kanı Bozuk - Ölümcül Düşüşler Paket, temel oyunun yanı sıra 6 yeni seviye ve ilgili düşmanları ve silahlarıyla birlikte 2 yeni baş düşman içerir. Her bir DLC'de tam olarak neler olduğunu öğrenmek istiyorsan, kendi mağaza sayfalarına göz at. Herhangi bir sorun varsa, bize ulaşmaktan çekinme. İyi eğlenceler!