Sundered, kadim büyülü güçlere karşı koyabileceğin ya da bu güçleri kabul edeceğin, elle çizilmiş, kaotik bir metroidvania oyunudur. H.P. Lovecraft'in eserlerinden esinlenen ve sürekli değişen bir dünyada sürülerce korkunç düşmanla karşılaşacaksın. Sundered, artık lokal co-op olarak oynanabilen Jotun'un yaratıcılarının elinden çıkma, türünün zorlu ve benzersiz bir örneğidir! Karakterin Eshe, harabeye dönmüş bir dünyada gezen, sürekli değişen ve sürülerce korkunç düşmanla dolup taşan mağaralarda kapana kısılmış bir gezgindir. İnsanlığın pahasına devasa elebaşlarını yenmek için bozuk eserlerin kudretini topla. Karşı koy ya da kabullen. Sundered: Büyülü Sürüm, Gong Kodamanı güncellemesini de içeriyor ve 4 oyuncuya kadar lokal co-op çok oyuncu desteğinin yanı sıra, yeni Gong Kodamanı elebaşısına karşı kaotik bir savaş ve yeni alanlar getiriyor!