Dead by Daylight: 10. Yıldönümü Sürümü
Dead by Daylight: 10. Yıldönümü Sürümü çıktı! Korku, aksiyon ve çok oyunculu heyecanın yeni bir on yılına başlamak için şimdi tam zamanı. 5 Katil ve 5 Kurban ile birlikte gelen bu zengin içerikli sürüm, Sis'e ilk adımını atmak için en iyi seçenek. Katiller Hayalet Surat Tezecel Oni Meçhul Şövalye Kurbanlar Sable Ward Mikaela Reid Yui Kimura Vittorio Toscano Zarina Kassir + DLC'ye özel 6 eşya.