Dead by Daylight: Chains of Hate Chapter
Chains of Hate, Dead by Daylight'ın yeni bölümlerinden biri ve içerisinde yeni Katil Koleksiyoncu, yeni Kurban Zarina Kassir ile bir Harita bulunuyor. Bu eklentiyi satın almak, yeni Katil ve yeni Kurban ile birlikte yeni Kurban için özel bir eşya olan Zarina'nın Deri Ceketi'ni de açar. Chains of Hate Bölümü'nde, hayalet kasaba Glenvale'de bulunan Ölü İt Barı yeni harita olarak karşımıza çıkıyor. İntikam arzusuyla yanıp tutuşan Deathslinger bir zamanlar ödül avcılığı yapıyordu. Hellshire Hapishanesi'nde kendisine ihanet eden herkesi acımadan katlettikten sonra kendini Mahluk'un diyarında buldu. Burada eşsiz icadı "zincir ateşleyen tüfeğini" Mahluk'a Kurban yakalamak için kullanıyor. Yeni kurban Zarina Kassir, kameramanlık ve film çekme becerilerini kullanarak yardıma ihtiyacı olanlara el uzatan modern bir kovboy. Hellshire Hapishanesi'ndeki "Deli Mick Katliamı"yla ilgili olayları araştırırken istediğinden çok daha fazla bilgiyi su yüzüne çıkardı.