Darwin's Paradox!
Darwin's Paradox! için bugün ön sipariş ver ve yalnızca ön sipariş bonusu olarak alınabilen Psyched ve Dotted özel görünümlerinin kilidini aç. Darwin dünyayı kurtarmaya hazırlanırken tarzını göster! Okyanustan koparılan, devasa ve gizemli bir sanayi kompleksinde mahsur kalan, zeki olduğu kadar çekici de bir ahtapot olan Darwin ile gerçek bir animasyon filmine yakışan büyük bir maceraya atılın. Olağanüstü zekası ve inanılmaz yetenekleri (yüzme, kamuflaj ve diğer birçok büyüleyici beceri) ile bu büyüleyici platform, macera ve bulmaca oyununda en zorlu tuzakların ve tehlikelerin üstesinden gelmesine yardımcı olun. Okyanusun huzurlu enginliğinde genç bir ahtapot olan Darwin, derin denizleri keşfeder... ta ki tuhaf bir ışık huzmesi uçurumu delip onu yüzeye çekene kadar. Su dünyasından dışarı atılan adam, arkasında kötü bir şey olacağının habercisi olan bir fabrikanın olduğu devasa bir hurdalığın ortasında kafası karışmış halde uyanır. Ama bir sorun var. Tehditkar makineler, tuhaf tanklar ve bölgede yaşayan gizemli ve tehlikeli yaratıklar ve karakterler arasında Darwin tehlikede olduğunun farkına varır. Okyanusa geri dönmek için Darwin'in zekasını aşması, gelişmesi ve yolculuğu boyunca hayal edilebilecek her şeyin ötesine geçen ve insanlığın kaderini pekala belirleyebilecek bir komplonun gizemlerini oyunculara açıklaması gerekecek! Ana Oynanış Özellikleri: Bir animasyon filmine yakışan büyük bir macera: Zengin sanatsal yönetimi ve canlı dünyası ile Darwin's Paradox, sizi her ayrıntının inanılmaz hikayesini daha fazla ortaya çıkardığı görsel ve duygusal bir destanın içine çekiyor. Orijinal oynanış: Oyun, platform oluşturma aşamaları ile bulmaca çözme anları arasında mükemmel bir denge sunuyor: Maceranızda ilerlemek, tehlikeli durumlardan kaçmak veya oyundaki birçok bulmacayı çözmek için yüzün, saklanın, sızın, zıplayın ve bir ahtapotun olağanüstü yeteneklerini kullanın. Yaşayan ve etkileşimli bir dünya: Bulmacalar, tehlikeler ve şaşırtıcı yaratıklar ve karakterlerle dolu, benzersiz ve gösterişli bir sanatsal yöne sahip genişleyen seviyeleri keşfedin. Sürükleyici ve dokunaklı bir anlatım: Mizah, duygu ve gerilim arasında Darwin sizi unutulmaz bir yolculuğa çıkarıyor.