DARQ Ultimate Edition
DARQ, seni Lloyd'un hızla kâbuslarla dolu bir döngüye dönüşen rüyalarında bir yolculuğa çıkaracak. Bu çocuğun birincil önceliği uyanmak ancak ne yazık ki, her girişimi onu bilinçaltı tarafından yönlendirilen canlı rüyalarına daha da derin bir şekilde gömüyor. Lloyd, bulmacalar çözmek ve DARQ'ın köşelerini koruyan yaratıkların yanından gizlice geçmek için yeni dünyaya uyum sağlamalı, yerçekimini yeniden öğrenmeli, tüm duyularını ve zihnini zorlamalı. Lloyd'un rüyalarının gerçek anlamını çözecek misin? Nihai Sürüm şunları içerir: 1) DARQ - Orijinal Oyun. 2) The Tower DLC'si - Lloyd, kendisini birçok yeni gizem, bulmaca ve ürpertici yaratıklarla dolu bir Kule'de bulacağı rüyalarında tekrar uyanır. 3) The Crypt DLC'si - Kâbuslarla dolu başka bir döngü, karanlık sürprizlerle dolu bir mahzende yeni mekanikler ve bulmacalar sunmaya devam ediyor. 4) Çizgi roman "Dream Journal". Bu DLC'leri oynamak için temel oyunun bitirilmesi gerekmez.