Darksiders Warmastered Edition
Aksiyon-Macera klasiğini konsolların yeni neslinde deneyimle! Kötülüğün güçleri tarafından kandırılıp dünyanın sonunu erken getiren Mahşerin ilk Atlısı Savaş, Cennet ile Cehennem arasında savaş çıkararak kutsal yasayı ihlal etmekle suçlanıyor. Yaşanan kıyım esnasında iblis güçleri Cennet'in ev sahiplerini yendi ve Dünya'yı işgal ettiler. Tüm suç, Kararmış Konsey'in karşısına getirilen Savaş'a yüklendi ve Savaş'ın güçleri elinden alındı. Onuru lekelenen ve kendi ölümüyle yüzleşen Savaş'a, Dünya'ya dönüp gerçeği bulması ve sorumluları cezalandırması için bir fırsat verildi. Gözünü intikam hırsı bürüyen bir grup Melek'in avladığı Savaş, şimdi Cehennem'in güçlerine meydan okumak, avladığı iblislerle kırılgan ittifaklar kurmak ve çıktığı intikam ve ismini temize çıkarma görevinde, harabeye dönen Dünya'nın kalıntıları arasında yolculuk etmek zorunda.