Darksiders II Deathinitive Edition
Herkesin korktuğu ama kimsenin kaçıp kurtulamadığı korkunç gücün vücuduna bürünün. Mahşerin efsanevi Dört Atlısı'nın en korkulan üyesi olan Ölüm, Kıyametin gelmesiyle uyanarak kardeşinin adını temize çıkarmak için bir göreve çıkıyor. Atlı, görevi esnasında kadim bir nefretin bütün Yaratılış'ı tehdit ettiğini keşfedecek. Ölüm hayatta! Deathinitive Edition Özellikleri: -Tüm DLC'lerin dahil edilip oyuna entegre edilmesiyle 30 saatten fazla toplam oynama süresi sunan Darksiders 2 - Yenilenip iyileştirilmiş oyun dengesi ve ganimet dağılımı - Geliştirilmiş Grafik İşleme Motoru ile özellikle ışıklandırma ve gölgelerde daha iyi görsel kalite - Geliştirilmiş ve yenilenmiş seviye, karakter ve ortam grafikleri - 1080p standart çözünürlükle çalışır İçerdiği DLC'ler: - Maker Armor Set - The Abyssal Forge - The Demon Lord Belial - Death Rides - Angel of Death - Deadly Despair - Shadow of Death - Mortis Pack - Rusanov's Axe - Van Der Schmash Hammer - Fletcher's Crow Hammer - Mace Maximus - Argul's Tomb Etkileyici Görseller: Bu özellik ve içerik açısından zengin aksiyon dolu macerayı harika 4K kalitesinde deneyimleyin. Işın izleme kullanılarak geliştirilmiştir ve kullanıcıya oldukça iyileştirilmiş aydınlatma ve gölgeler sağlar. Hızlı yükleme: Darksiders II Deathinitive Edition ultra yüksek hızlı SSD'yi kullanarak hızlı yüklemeden yararlanır. Ölüm'ü Oynayın: Tüm dünyaları yok edip Cennet ve Cehennem'in ardındaki güçlerle savaşabilen efsanevi Dört Atlı'nın en korkulan üyesi olun. Efsanevi Evren: Oyuncunun hiç görmediği şekilde, Joe Mad'in eşsiz tarzıyla sunuluyor. Oyuncu Seçimi ve Özelleştirme: Oyuncuların kendi Ölüm karakterlerini oluşturmalarına olanak tanıyan çeşitli zırh setleri, silahlar ve Beceri Ağaçları ile deneyiminizi özelleştirin. Tekrar Oynanabilirlik: Eşsiz dış dünyayı keşfedin, onlarca ek görevi tamamlayın ve tam seviyelendirme sistemi, Beceri Ağaçları ve sonsuz ekipman kombinasyonlarıyla Ölüm karakterinizi özelleştirin. Hareket Etme: Ölüm, oyuncunun dünyayı hiç görmediği şekilde keşfetmesini sağlayarak akıl almaz akrobatik hareketler yapabilen çevik ve atik bir karakterdir.