Dark Arcana: The Carnival
Gizemli Korku Karnavalı'nda kaybolmuş kadını bul.İki dünyayı araştır: biri bildiğiniz,alternatifi de Aynalar Odası'nın arkasında bulunan bir uçak.Şeytani olarak bilinen eski bir varlığın sırrını keşfet. Talihsiz aşıkların hikayesini ortaya koy ve and Şeytani varlığın büyülü zincirlerini kırıp dünyamızı istila etmesini önle.