CybeRage: Gold Edition
Phy, düşmanca bir kovan zihni tarafından istila edilmiş ıssız bir gezegene gizli göreve çıkar. Ortağı Lizz ve General Eral’in yardımıyla istilanın derinliklerine iner ve kökeninin karanlık gerçeğini öğrenir. Ona kovandaki kalbi bulup büyüyen tehdidi durdurmasında yardım et. Sürüyle iğrenç böceği öldür, kazandığın deneyimle silahlarını ve bedenini sibernetik yükseltmelerle güçlendir. Kovan uyum sağlayacak, daha güçlü düşmanlar gönderecek. Drone ordunla vur ya da kılıcınla parçala ve kovan zihninin daha da güçlenmesini engelle! Özellikler: - Sürükleyici hikâye: Phy’ye kovanla mücadelesinde eşlik et - Yan hikâyeler: Yeni Kırmızı Metro Hattını keşfet ve benzersiz mekânlar keşfet - Sürükleyici dünya: El yapımı 24 siberpunk seviye deneyimi - Yüksek teknoloji cephaneliği: Yükseltip evrimleştirebileceğin 11 savaş dronu - Yakın dövüş silahları: Benzersiz aktif yeteneklere sahip 6 güçlü kılıç - Roguelite ilerleme: Kilidi açılabilir kalıcı güçlendirmeler - Sözleşmeler: Kredi kazanmak için görevleri tamamla Phy'ye yardım edecek misin?