CybeRage
Phy, düşmanca bir kovan zihni tarafından istila edilmiş ıssız bir gezegene gizli göreve çıkar. Ortağı Lizz ve General Eral’in yardımıyla istilanın derinliklerine iner ve kökeninin karanlık gerçeğini öğrenir. Ona kovandaki kalbi bulup büyüyen tehdidi durdurmasında yardım et. Sürüyle iğrenç böceği öldür, kazandığın deneyimle silahlarını ve bedenini sibernetik yükseltmelerle güçlendir. Kovan uyum sağlayacak, daha güçlü düşmanlar gönderecek. Drone ordunla vur ya da kılıcınla parçala ve kovan zihninin daha da güçlenmesini engelle! Özellikler: - Sürükleyici hikâye: Phy'ye kovanla mücadelesinde eşlik et - Etkileyici dünya: Elle tasarlanmış 19 siberpunk seviye - Yüksek teknoloji cephanelik: 10 savaş dronu, yükseltilebilir - Yakın dövüş silahları: 5 benzersiz aktif yetenekli kılıç - Rogue‑lite ilerleme: Kalıcı açılabilir güçlendirmeler - Kontratlar: Görevleri tamamlayıp kredi kazan Phy'ye yardım edecek misin?