Cubic 2 3 4 Player Games
Bu fizik tabanlı, yerel 2, 3, 4 oyunculu 35 Farklı Mini Parti Oyununda, aile veya arkadaşlar için eğlenceli zaman geçirebilirsiniz. Tek yapmanız gereken, bir düğmeye tıklamak ve arkadaşlarınızı yenmek. Arkadaşlarınızla mücadele edin, bu oyun eğlenceli mini oyunlarla doludur. Aynı cihazda 4 oyuncuya kadar yerel oyun oynanabilir. Bu oyunu çevrenizde arkadaş olmasa bile oynayabilirsiniz. Oyun Özellikleri İçeren Oyunlar: -- Tanklar Savaş tankınızı kontrol edin ve tüm düşmanları yok edin. Her tankın her turda sadece bir hayatı var. Son kalan kazanır! -- Dövüş Kutu arkasına saklanın ve rakipleri vurun. Nişan yardımcısı lazer etiketi silahlara takılmıştır. Her şeyi yok edin! -- Futbol Arkadaşlarınızı eğlenceli bir futbol oyununda yenin! İlk 3 kazanan! -- Yarış En hızlı olun. -- Canavar Kamyonları Her şeyi ezip geçin ve bitiş çizgisine ulaşın. -- MotoCross Kazanan olmak için en hızlı olun. -- Tavuk Yakalayıcı Yerdeki tavukları alın ve kendi stokunuza koyun! 1 dakika oyun süresi! -- Para Çalma Bir para çantasını alın ve botunuza atın. En yüksek puanı alan kazanır! -- Balık Yakala Reflekslerinizi gösterin. Yeşil balıkları yakalayın ve kırmızı balıklardan kaçının. İlk 3 kazanan! -- Araba İtme Düğmeye olabildiğince hızlı basarak bitiş çizgisine ulaşın. Hızlı olun! -- Knock Out Arkadaşlarınızı iterek kenarlarda kalmaya çalışın. -- Kaçış Dev kayalardan geçin! -- Savaş Gemileri Her şeyi yok edin. -- Basketbol Bir top alın ve sepetinize atın. -- Tarım Tarlayı ziyaret edin ve bitki yetiştirin. -- Park Etme Belirlenen park yerlerine park edin. -- Kamp Yerdeki odunları toplayın ve kendi ateşinize atın. -- Kurtarma Helikopterleri İnsanları kurtarın ve diğer helikopterlere çarpmayın. -- Caddeyi Geçme Otobüse ilk olarak binmeye çalışın. -- Sumolar Arenada çıkmadan koşun ve rakiplerinizi dışarı atmaya çalışın! Çemberde kalın! -- Koşucu Zamanlama becerilerinizi test edin, tüm bloklardan kaçının ve bitiş çizgisine birinci olarak ulaşın! Geride kalmayın! Ve daha fazla oyun. Toplamda 35 oyun.