CUBERS: ARENA
CUBERS: Arena, heyecanlı bir dövüş arenası/twin-stick slasher oyunudur. Özgürlüğüne kavuşmak için gladyatörlerle savaşan bir köle olan Baller'i kontrol edeceksin. Çok yönlü ve sürükleyici modlara sahip oyun, benzersiz atmosferik efektleri, düşman türleri, kırılıp dökülebilir mekanları ve oyun sonu canavarlarıyla 4 tematik arena içerir. Kapsamlı bir çok oyunculu (ve tek oyunculu!) mini oyunlar setine sahiptir! Yüzden fazla benzersiz silah, zırh ve beceri yardımıyla düşmanlara göğüs ger. "Free-for-all" türü dost ateşi sisteminde tuzaklar ve düşmanlar herkese zarar verebildiğinden kapsamlı taktikler hazırlayabilirsin. Gözlem yaparak önce kimi bertaraf edeceğini belirle ve onun hiçbir şeyden habersiz sana yardım etmesini sağla! Dinamik, 360 derece savaş tecrübesi. İstediğin yöne ilerleyerek düşmanlarını alt et. Akıcı oyun dinamikleri ile aksiyonu daha iyi kontrol etmen mümkün. Kampanya modunu etkinleştir, mini oyunlar oyna ve puan topla. Diğerlerini alt et, lider tahtasına adın yazdır!