Crusader Kings III: Starter Edition
Seni güç, dram ve entrikayla bezeli zengin bir orta çağ dünyasına bırakan, ödüllü rol yapma strateji oyunu Crusader Kings III'e ilk adımlarını, tahtı güçlüce ele geçirerek at. Savaş, diplomasi veya gizli entrikalarla hanedanının gücünü genişlet, nesilden nesile yöneteceğin ülkenin huzur ve güvenliği yüz yıllar boyunca garanti altına al. Starter Edition, Crusader Kings III yolculuğunun başlangıcını derin ve tatmin edici bir deneyim haline getirmek için sana temel oyuna, bir Büyük Genişletmeye, bir Etkinlik Paketine ve bazı kozmetik eklentilere erişim sağlayacak. Crusader Kings III: Starter Edition şunları içeriyor: - Crusader Kings III: İster mütevazı bir kont olarak ister güçlü bir imparator olarak başla, prestij ve hakimiyetin peşindeki diğer binlerce soylu karşısında verdiğin güç mücadelesinde hiçbir taht güvende değil. Çok çeşitli kişilik türleri, hırslar ve kültürel tercihler sayesinde kendi tarihini yaz. İster kibirli bir dük ister dini bütün bir prens veya istersen kurnaz bir kraliçe olarak oyna, zamanın çarkları döndükçe karakterinin varisi olarak oynamaya devam et. - Tours and Tournaments: Heyecan verici turnuvalar, gösterişli ziyafetler ve şatafatlı düğünlere ev sahipliği yaparak prestijini artır veya hanedanın için yeni onurlar elde et. Uzak diyarlara doğru kutsal yolculuklara çık veya ülkende büyük bir gezinti yaparak ister zorla yeni vergiler almak ister sadakatlerini artırmak için vasallarını teftiş et. - Friends and Foes: Çocukluk arkadaşlıkları, uzak düşmanlarla sert rekabetler veya kendi seçeceğin bir güzelle inşa edeceğin ölümsüz aşk sayesinde, çevrendekilerle ilişkilerini derinleştir. - Garments of the Holy Roman Empire: Orta Avrupa halkı, savaşçıları ve hükümdarları için çeşitli kıyafet seçenekleriyle Kutsal Roma İmparatorluğu'nun modasına kendini kaptır. - Elegance of the Empire: İmparator II. Henry ve İmparatoriçe Cunigunde'nin kıyafetleri ve imparatorluk sembollerinden ilham alınarak hazırlanan bu paket, yeni cübbelerin ve elbiselerin yanı sıra aynı zamanda tarihe uygun taçlar ve diğer ögeler de içeriyor. - Fashion of the Abbasid Court: Orta Doğu ve Kuzey Afrika için kıyafet ve kozmetik giysi seçenekleriyle saray halkına yeni bir görünüm kazandır.