Crusader Kings III: Elegance of the Empire
Bu kıyafet paketiyle hükümdarlarınızı en iyi şekilde giydirin. İmparator II. Henry'nin ve İmparatoriçe Kunigunde'nin kıyafetlerini ve kraliyet sembollerini temel alan bu pakette, yeni cübbelerin ve elbiselerin yanı sıra tarihe uygun taçlar ve diğer eşyalar da yer alır. Bölüm II sahiplerine özel olarak sunulur.