Crusader Kings III: Chapter I
Crusader Kings III büyük strateji deneyimini, oyunun ilk büyük genişletme paketini ve iki benzersiz çeşitlendirme paketi içeren Crusader Kings III: Chapter I ile tamamla. Crusader Kings III: Royal Court'un kapsamlı güncellemelerine ve tamamen sana ait bir kişisel taht odasına eriş. Crusader Kings III: Northern Lords ile İskandinav toplumlarının zenginliklerini keşfet veya Crusader Kings III: Fate of Iberia ile güneşin kavurduğu İber Yarımadasının kaderini tayin et. Crusader Kings: Fate of Iberia Müslüman ve Hristiyan tarihi, kültürü ve insanları bakımından çok zengin olan İber Yarımadasının orta çağ destanı Crusader Kings III: Fate of Iberia çeşitlendirme paketiyle, yüce ellerinde şekillendirilmeyi bekliyor. Birden fazla nesli etkileyecek yeni ""Çekişme"" mekaniğini ve yepyeni tematik etkinlikleri, kültürel gelenekleri, kararları, müzikleri, 3D modeller ve çizimleri, aşırı gösterişli türbanları, kıvırcık saçları ve çok daha fazlasını keşfetmeye hazırlanın. Crusader Kings: Royal Court Crusader Kings: Royal Court'la kendi sürükleyici sarayına gir ve kişisel taht odanın, sarayındaki çeşitli dram ve entrikalarla canlanışını izle. Crusader Kings III'ün ilk büyük genişletme paketinde oyuncular aynı zamanda önemli sanat eserleri yaptırabilir, yüce huzuruna büyük kitleleri alabilir, paha biçilemez eserler üretip sergileyebilir ve baştan sona yenilenmiş bir Kültür sisteminin derinliklerine dalabilir. Crusader Kings: Northern Lords Acımasız kuzeyin gaddar akıncıları mı, yoksa gözü pek kâşiflerle, tüccarlarla ve şairlerle dolu karmaşık bir toplum mu? Crusader Kings III: Northern Lords'ta ülkeleri yerinden eden Vareg maceralarından runik taşlara, Blot kurbanlarından Viking sakallarına ve vahşi berserker savaşçılarına kadar her şeyi içeren ilk detaylı çeşitlendirme paketiyle İskandinav dünyasının gerçek zenginliklerini keşfet. Crusader Kings III: Chapter I aynı zamanda, taht odana Orta Doğu ve Kuzey Afrika kültürlerinden esinlenerek oluşturulmuş kıyafet ve kostümler veren Fashion of the Abbasid Court kozmetik paketini içerir.