Crusader Kings III: Royal Court
Güç ve prestijin yalnızca bir gerçek merkezi vardır: bir hükümdarın sarayı. Crusader Kings: Royal Court ile kendi sürükleyici taht odana gir, sergilediğin ihtişam ve hazinenle vasallar ile saray mensuplarını etkilemeye hazırlan. Kraliyet salonunda yargı dağıtıp halkınla krallığın arasında önemli bir bağlantı kurarken ziyaretçilerin saygılarını sunuşunu ya da aile üyelerinin didişmelerini izle. Crusader Kings: Royal Court'ta yaratıcı zanaatkârlardan büyük sanat eserleri ısmarlayabilirsin. Sarayının ihtişamıyla rakiplerini etkile ya da kraliyet hanedanı yadigârları ve eserleriyle onları büyüle. Gelişmiş bir Kültür sistemi sayesinde birleşirken veya ayrılırken insanlarını yeni kültürel fikirleri benimsemeye, köklerini kucaklamaya, diller öğrenmeye ya da yeni gelenekler edinmeye yönlendir. Kraliyet Sarayını sergile ● Kral ya da İmparator olarak kişisel taht odanın, sarayındaki çeşitli dram ve entrikalarla canlanışını izle. Dört ana kültürel görsel stilden birinde 3D alana girip krallık sembolleri ve ihtişamla doldur. ● Çözüm bulmanı isteyenler için katı ya da cömert yargılar dağıt. İnsanları huzuruna çağır, dikkatini çekmek için saray mensuplarının kurduğu entrikaları ve birbirleriyle mücadelelerini izle. ● Sarayının ihtişamıyla en büyük rakibini etkile. Ya da onları etkileyemeyip zevksizliğinin diplomatik sonuçlarıyla uğraş. Gerçek bir hazine ● Zarif eserlerinle hava at ya da aile yadigârlarınla kraliyet hanedanlığının tarihine odaklan. Serinin envanter sistemine dönüşüyle birlikte çeşitli yeni eserler beğenine sunuluyor. ● Kuyumcudan dokumacıya kadar çeşitli yetenekli zanaatkârları, özel projeler için işe alabilir ve mülklerine daha fazla özel eşya ekleyebilirsin. ● Özel büyük sanat eserleri ısmarla ya da savaştan eserler kazan. Dikkatli ol, bunları kötü bir düello ya da rakibin oyunları nedeniyle kaybedebilirsin. Kültür ve insanlar ● Büyük ölçüde yenilenmiş bir Kültür sistemi parmaklarının ucunda. Yeni büyük Kültürel Gelenekler, krallığının arazisine göre haklar seçmek ve orduna yeni bonuslar verme gibi seçeneklerle oynayış tarzını ciddi ölçüde değiştirmeni sağlıyor. Kültürel Yapı Taşları aracılığıyla mirasını belirle ya da himayelerine yeni diller öğret. ● Yeni Hibritleşme özelliği sayesinde gerçekten dinamik bir eritme potası oluştur, insanlarını öne çıkaran özellikleri bir araya getirerek özel bir kültürel füzyon yarat. Yeni zapt ettiği topluluklarla birleşen büyük bir Bedevi fatih ol ya da yerel Sri Lanka kültürünü benimseyen maceracı bir İskandinav hükümdarı takip et. ● Yeni Farklılık özelliği sayesinde krallığının kültürünün evrimini, zaman geçtikçe tek bir kültürün daha ufak alt kültürlere dönüşmesini izle. İstediğin gibi şekillendirerek ya da değişikliğin tohumlarını ekerek tek bir kültürün çok sayıda farklı topluma dönüşmesini izle.