Crowd City: Zombie Apocalypse DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - yeni Zombietown haritası - 2 zombi Amerikan Futbolu oyuncusu kostümü - normal, iğrenç zombi derisi - 1000 sikke Karşılaştığınız herkesi bir zombiye dönüştürün, hayal bile edemeyeceğiniz kadar büyük bir kalabalık yaratın ve Zombietown'ı ele geçirin!