Crossout – Catalina
— Zırhlı araba: "Beauty"; — Yeni destansı kabin: "Catalina"; — Yeni modül: sinyal bozucu "Daze"; — Karakter portresi: "Jonathan"; — Boya kutusu: "Lipstick"; — Yeni yapısal parçalara erken erişim; — Maksimum parça sayısı 40'a yükseltilir. — 1500 oyun içi para. Aşkın insana neler yaptırdığı inanılacak gibi değil. Ama arabalar için yaptırdığı daha da ilginç. Garajda geçen birkaç hafta sonra Jones'un zırhlı arabasının haline kimse inanamadı. Catalina'yı onarmak için gösterdiği çaba sayesinde araba bambaşka bir hale dönüştü. Artık yalnızca "sadık yoldaşı" değil "güvenilir koruyucusu" da oldu. Paketlerde sunulan eşsiz zırhlı araba; silah dengesi, modül kombinasyonları ve muharebedeki hızıyla bilinir. Arabayı garaja koymak için, "Packs" sekmesine git, istenen zırhlı aracı seç ve "Assemble" butonuna tıkla. Bu paketi satın aldığında bir araç yapmak için kullanılabilecek parça sayısı 40'a çıkar. Dikkat! Belirli koşullar altında depo taşması mümkündür. Paketi satın almak ayrıca yapısal parçalara da erken erişim verir. Bazı parçalar eşsizdir ve yalnızca bir kopya olabilir. Özel portreler, hayatta kalanlar arasında kendini göstermek için harika bir fırsattır. Boya kutuları zırhlı aracını pakettekilerden farklı göstermenin bir yoludur. Madeni paralar — pazarda diğer hayatta kalanlardan zırhlı araba parçaları almak ve parça üretimi için çalışma tezgahı kirasını ödemekte kullanılan oyun içi para birimidir. Dikkat! Birden fazla paket satın alınırken kazanılan madeni para istiflenir!