Crossout
CROSSOUT'a katılın, kıyamet sonrası MMO aksiyon oyunu! Onlarca değişebilir parça ile kendi araçlarınızı üretin, araçlarınızı muharebeye sürün ve PvP çevrimiçi savaşlarda düşmanlarınızı yok edin. Ana Özellikler: - Oyuncular tarafından, geniş bir kullanılabilir parça havuzundan alınan parçalarla ortaya çıkarılmış özel araçlar: ufak tefek arabalardan ağır paletli arazi araçlarına kadar - Yoğun yaratıcılık ve binlerce farklı olası düzen seçeneği: Onlarca parçayı, farklı çeşitlerde zırhı, silahı ve destek birimini kullanarak aracınızı istediğiniz gibi oluşturun. - Gelişmiş hasar modelleri: Düşman aracının herhangi bir parçasını imha edin, performansa hemen etki edecektir. - Geniş silah seçenekleri: Makineli tüfeklerin üzerindeki elektrikli testereler ve matkaplardan, roketatarlar, insansız hava araçları ve gizlilik jeneratörlerine. - Kendinize ait bir atölye: Yeni, gelişmiş parçalar yaratın ve oyundaki market aracılığıyla satın. - Takas seçenekleri: Savaşta topladıpınız her şey diğer oyunculara satılabilir.