Crossbow Chaos Weapon Pack
Crossbow Chaos DLC Silah Paketi ile gazabını yeni bir boyuta taşı. Bu koleksiyonda müthiş patlayıcı ok atan arbaletin yanı sıra üç yaman ateşli silah ve göz alıcı zeb-bruh silah görünümü var. Kim demiş adalet paspal bir halde dağıtılır diye? İçeriği: Arbalet - Müthiş patlayıcı ok da dahil üç farklı mermi tipi atabilen bu silahtan sonra bir daha tüfek kullanmak istemeyebilirsin. Model 550 TRV - Bu hafif ve çevik silah ile nişan alıp ateş etmek daha hızlı. Mad Sheriff 9 - Altıpatlar tabanca bu, ama kendini pompalı tüfek sanıyor… hem tabanca fişeği hem saçma atabiliyor, tabii düşman şaşkın. Car K8 - Tam otomatik modda dengeli bir geri tepmesi var. Dostum bu silah bir harika! Zeb-bruh (silah görünümü) - Modası hiç geçmeyen şeritleri ile güzel, gösterişli. * Silah görünümleri oyundaki tüm silahlarda kullanılabilir. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 ana oyun gereklidir. Çok oyunculu modda kullanılamaz.